Hulstein Consultancy
Hulstein Consultancy
  • Home
  • Over ons
    • Ons team
    • Onze aanpak
    • Visie en Kernwaarden
  • Diensten
    • Consultancy
    • Project- en Interim management
    • Training en coaching
  • Onze expertise
    • Transities Sociale Domein
    • Procesoptimalisatie / Lean Management binnen Sociaal – én Ruimtelijk domein
    • Bedrijfsvoering & Dienstverlening
    • Grip op (Keten) Samenwerking
  • Nieuws
  • Contact
MENU CLOSE back  

Onze aanpak

You are here:
  1. Home
  2. Onze aanpak

Onze aanpak kenmerkt zich door enthousiasme, persoonlijke betrokkenheid en inzet met de bereidheid verantwoording te nemen voor implementatie en realisatie van advies.
Wij beschikken over een select netwerk van transitie- en interimmanagers en trainers met ruime ervaring in de publieke en private sector. Zij gebruiken ontwikkelingen en ervaringen over en weer op beide terreinen. Zij zijn uitstekend op de hoogte van de ontwikkelingen binnen gemeenten en beschikken over instrumenten om samen met bestuur en management te bepalen hoe de beoogde nieuwe gemeente gestalte gegeven kan worden wat betreft o.a. (inter)gemeentelijke samenwerking, organisatieontwikkeling, strategisch personeelsbeleid, samenlevingsparticipatie.
De adviseurs en trainers van Hulstein Consultancy zijn onafhankelijke professionele gesprekspartners op alle niveaus binnen de gemeente.
• Maatwerk staat centraal
• Analyse naar de specifiek gemeentelijke situatie
• Sterke betrokkenheid bestuur, management en medewerkers
• Plan van Aanpak
• Inzet van gewenste producten/diensten:
o Strategische advisering
o Procesmanagement
o Verandermanagement
o Onderzoek (benchmark, doorlichting, gemeentelijk profiel)
o Arbeidsmobiliteit
o Training
o Coaching (directe coaching, e-coaching)
• Inzet van de passende consultant en/of (interim) manager
• Borging en mogelijke vervolgonderzoeken
• De focus in het veranderingsproces is gericht op blijvende verankering en het draagvlak
• Evaluaties en mogelijke vervolgstappen in training&coaching

Daarbij staat een pragmatische en resultaatgerichte aanpak bij ons voorop met waar nodig een creatieve en innovatieve invalshoek.
Geen standaard advies en weglopen, maar een echt passende oplossing en verantwoordelijkheid voor de realisatie daarvan t/m het einde durven nemen.
In al onze adviesopdrachten stellen wij ons onafhankelijk en objectief op, zodat wij u van de beste oplossing kunnen voorzien

Het begint met de kennismaking

Spreekt het geschetste traject u aan? We nodigen u graag uit voor een kennismakingsgesprek.  Neem contact met ons op of vul het formulier in voor meer informatie of om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Laatste berichten
  • Offshore-wind
    Nu is het moment voor een omslag naar duurzame mobiliteit
    3 januari 2022
  • ketenzorg
    De impact van leiderschap op Ketensamenwerking in het Sociaal Domein
    3 januari 2022
  • water_ring
    Samenwerking Gemeenten bespaart geld: ja / nee
    23 januari 2018
Over ons
Hulstein Consultancy is een jong en dynamisch interim- en adviesbureau met een grote diversiteit aan kennis en ervaring met project- en interimmanagement binnen de Publieke sector en het Zorgdomein.
  • Home
  • Over ons
  • Diensten
  • Onze Klanten
  • Nieuws
  • Contact
Contactgegevens
  • Meester Ceelensingel 8
    5247WS Rosmalen
  • Telefoonnummer:
    Werk: 073-5225442
    Mobiel: 06-46003179
    E-mail: info@hulsteinconsultancy.nl

Find us on:

TwitterLinkedinMailWebsite
© 2017 Hulstein Consultancy | KvK-nummer: 59423366 | ABN Rekening: NL65ABNA 045.11.11.761 | Btw-nummer: NL8534.75.921.B01