Hulstein Consultancy
Hulstein Consultancy
  • Home
  • Over ons
    • Ons team
    • Onze aanpak
    • Visie en Kernwaarden
  • Diensten
    • Consultancy
    • Project- en Interim management
    • Training en coaching
  • Onze expertise
    • Transities Sociale Domein
    • Procesoptimalisatie / Lean Management binnen Sociaal – én Ruimtelijk domein
    • Bedrijfsvoering & Dienstverlening
    • Grip op (Keten) Samenwerking
  • Nieuws
  • Contact
MENU CLOSE back  

Ons team

You are here:
  1. Home
  2. Ons team

Hulstein Consultancy bestaat uit een netwerk van ervaren transitiemanagers, senior project- en interimmanagers. Daarnaast zijn er business consultants met hart voor de publieke zaak en integrale kennis van de overheidswereld. Wij ondersteunen u graag bij de actuele ontwikkelingen en veranderingen in het Sociale én Zorgdomein.

Wij hebben ruime ervaring met:

  • Advisering en optimalisatie van bedrijfsvoering;
  • Integraal project- en interim management;
  • Procesoptimalisaties/lean management;
  • Training en Coaching.

Onze professionals worden in diverse rollen projectmatig ingezet bij uiteenlopende transitie-projecten en transformaties. Daarnaast werken wij samen met ervaren partnerbedrijven. Hierdoor zijn we goed in staat om een breed scala aan vraagstukken van een passende oplossing te voorzien en een totaalpakket aan te bieden aan onze klanten.

Drijvende kracht en gezicht achter Hulstein Consultancy is Jan-Willem Hulstein. Hij heeft ruim 25 jaar commerciële en (projectmanagers)ervaring binnen het Publieke- en Sociale domein opgedaan bij Resources (RGP), Eiffel en Langhenkel.

Jan-Willem verbindt professionals aan opdrachtgevers, maar brengt ook business partners in verbinding met interessante leads voor hun praktijk met als doel om professionals en opdrachtgevers te laten profiteren van zijn uitgebreide kwalitatief hoogwaardige netwerk. Klik hier voor meer informatie over zijn persoon en ervaring.                         

Zijn visie is om met netwerkpartners integrale diensten en praktische oplossingen te bieden aan (lokale) overheden om de huidige kwaliteit van hun processen, mensen en organisatie op een efficiënte en effectieve manier te verbeteren en samen de noodzakelijke veranderingen en de nieuwe toekomst van het integrale Zorg- en Sociale domein vorm te geven.

Uw specifieke situatie en uitdagingen staan hierbij centraal. Zo kunnen wij u gegarandeerd voorzien van hoogwaardig advies en excellente personele ondersteuning.

 

Laatste berichten
  • Offshore-wind
    Nu is het moment voor een omslag naar duurzame mobiliteit
    3 januari 2022
  • ketenzorg
    De impact van leiderschap op Ketensamenwerking in het Sociaal Domein
    3 januari 2022
  • water_ring
    Samenwerking Gemeenten bespaart geld: ja / nee
    23 januari 2018
Over ons
Hulstein Consultancy is een jong en dynamisch interim- en adviesbureau met een grote diversiteit aan kennis en ervaring met project- en interimmanagement binnen de Publieke sector en het Zorgdomein.
  • Home
  • Over ons
  • Diensten
  • Onze Klanten
  • Nieuws
  • Contact
Contactgegevens
  • Meester Ceelensingel 8
    5247WS Rosmalen
  • Telefoonnummer:
    Werk: 073-5225442
    Mobiel: 06-46003179
    E-mail: info@hulsteinconsultancy.nl

Find us on:

TwitterLinkedinMailWebsite
© 2017 Hulstein Consultancy | KvK-nummer: 59423366 | ABN Rekening: NL65ABNA 045.11.11.761 | Btw-nummer: NL8534.75.921.B01