Hulstein Consultancy bestaat uit een netwerk van ervaren transitiemanagers, senior project- en interimmanagers. Daarnaast zijn er business consultants met hart voor de publieke zaak en integrale kennis van de overheidswereld. Wij ondersteunen u graag bij de actuele ontwikkelingen en veranderingen in het Sociale én Zorgdomein.
Wij hebben ruime ervaring met:
- Advisering en optimalisatie van bedrijfsvoering;
- Integraal project- en interim management;
- Procesoptimalisaties/lean management;
- Training en Coaching.
Onze professionals worden in diverse rollen projectmatig ingezet bij uiteenlopende transitie-projecten en transformaties. Daarnaast werken wij samen met ervaren partnerbedrijven. Hierdoor zijn we goed in staat om een breed scala aan vraagstukken van een passende oplossing te voorzien en een totaalpakket aan te bieden aan onze klanten.
Drijvende kracht en gezicht achter Hulstein Consultancy is Jan-Willem Hulstein. Hij heeft ruim 25 jaar commerciële en (projectmanagers)ervaring binnen het Publieke- en Sociale domein opgedaan bij Resources (RGP), Eiffel en Langhenkel.
Jan-Willem verbindt professionals aan opdrachtgevers, maar brengt ook business partners in verbinding met interessante leads voor hun praktijk met als doel om professionals en opdrachtgevers te laten profiteren van zijn uitgebreide kwalitatief hoogwaardige netwerk. Klik hier voor meer informatie over zijn persoon en ervaring.
Zijn visie is om met netwerkpartners integrale diensten en praktische oplossingen te bieden aan (lokale) overheden om de huidige kwaliteit van hun processen, mensen en organisatie op een efficiënte en effectieve manier te verbeteren en samen de noodzakelijke veranderingen en de nieuwe toekomst van het integrale Zorg- en Sociale domein vorm te geven.
Uw specifieke situatie en uitdagingen staan hierbij centraal. Zo kunnen wij u gegarandeerd voorzien van hoogwaardig advies en excellente personele ondersteuning.